Monday, February 28, 2011

Saya nak cantik macam kalian (=

Haaaa okay, cantik tu subjektif. Sangat subjektif.  Ada yang kata gemuk tu cantik, ada jugak yang kata keding tu cantik. kan? Aku ada ramai kawan yang cantik cantik and i loveee you guys so freaking much. Satu yang aku belajar dari seorang gadis yang bagi aku sangat cantik, yang bagi aku boleh buat hati semua jejaka kat luar sana tu berdegup kencang bila terpandangkan kau. Kita jangan pernah simpan dendam dalam hati, sebab dendam tak membawak apa apa kebaikan dalam hidup. Dendam tu hanya memakan hati yang akhirnya menyebabkan kita terluka. Kita jangan pernah mengata orang, sebab kita takkan dapat apa kebaikan pun. Berbuat baik pada semua orang supaya orang akan berbuat baik pada kita. Sucikan hati kita, supaya akan terserlah pada wajah kita kan. Itu barulah betul betul cantik. haha, Kau cantik, aku akui kau memang cantik. Mungkin tak keterlaluan kalau aku kata kau ni sempurna dari segala segi. Dan aku jugak akui aku sangat cemburukan kau. Kau sangat cantik luar dan dalam. Kau tinggi, kau comel, badan kau cantik, kau berbudi bahasa, manja, lemah lembut, pendek kata kalau aku lesbian memang aku dah mengurat kau. Oooopppsss terlebih sudah. haha Sentap mak nak* Ooo Yeahh .

nina jailizia  yang sangat comel

izzati zaaba yang sangat kepohh (=

zulaikha meseri si cantik manis. i adore you(=

emelia zulkifle si gila, ilapchu man

nabiha nasir buah hati saya (=

leah abigail kembar saya

sarah nadhira you so prettay dude

mira hazira, blair waldorf look alike

refidia redzuan si pelat

nisa shahrien(=     







Aku sukaaaa sangat dengan kalian. kalian aku ibaratkn sempurna dari segala segi. Yang pasti, aku sangat kagum dengan kalian. Superwoman. Wondergirl. thats best describes you guys aite? Aku sayangkan kalian, aku harap kalian akan terus berjuang dalam mencapai cita cita ini. Dalam dunia ni banyak cabaran yang perlu kita hadapi, lalui semuanya dengan tabah okay sayang? Aku akan sentiasa doakan kejayaan kalian dalam setiap sujudku. aaaaaiiiillaaaaappppccchuuuuuuguyssss