Saturday, March 12, 2011

Jejaka berbaju melayu merah

Entry ni khas untuk awak si jejaka berbaju melayu merah :)

Awak ingat tak waktu kita baru kenal dulu? Okay, taklah kenal sangat pun time tu awak tengah usha usha saya lagi kan? kan? Saya selalu nampak awak nak pergi kopsa*koperasi kat matrik. Awak ni gaya macam budak indie ja. Yelah dengan rambut Noh Hujan awak tu kan. haha. Rupa rupanya time selection olahraga yang mana saya lari lembap maca siput babi mengandung tu,awak lah yang dok memekak jerit jerit kan?
Awak kata : Eheh, ni lari ke joging ni?
Awak memang pakar kan dalam bab mengolok orang ni. -.- Tensennnn


Lepastu bila awak dah dapat nombor telefon saya yang mana kawan baik saya sendiri yang bagi kat awak lepastu taknak mengaku, awak mesej saya 24jam kan? Awak ni tak reti nak fokus dalam class eh? HAHA.
Lepastu, satu hari tu waktu saya kat depan toilet dengan rakusnya nak masuk toilet awak tetiba muncul dari dalam toilet tu. Nasib saya tak terpeluk awak tau*kalau dapat pun ehem bahagianya hati haha gatai na anak sapa  ni. Time saya terkejut tengok awak tu awak bajet buat muka comel macam ini -----> 0.o kankan? haha comelllll cair tau,

Lepastu lepastu haha berapa banyak lepastu tah kan, tiap tiap petang saya mesti curik tengok awak main rugby. hmm yelah star rugby lahkatakan . kan kan? Ahaha. Satu petang tu awak text saya 
Awak : malm ni you busy tak?
Ruehl ; Tak kenapa?
Awak : Malam ni i ada talkimat KAKOM*sukan antara matrik
Ruehl; err so? 
Awak: belanjai air c2. i tunggu you nanti. bye, nak pergi taklimat.

Malam tu saya belikn la awak air tu kan lepastu line nak bayar taknak panjang pulak lagi kan. Haish, tetiba awak muncul kat pintu kedai tu macam cinderella muncul kat tangga istana prince charming sambil memukau pandangan semua orang kan? Saya ingat lagi awak pakai baju melayu maroon macam ni
awww comelnya awak haha


Saya punyalah tensen sebab awak terus rampas air tu then bawak pergi kaunter. Ya bawak ergi kaunter  yang mana awak dengan selamba badak potong line budak lain yang bersabar beratur kat situ. Mana awak letak hatiperut awak tah? Kesian kot orangtu semua penat penat veratur katsana awak selamba badak ja potong. Isk budak ni. Memang muka awak tebal eh? Haha.

Awak oh awak entah kenapa tah saya boleh jatuh hati pada awak? Awak ni dah lah nakal, tak faham saya, Awak ingat tak time lepas exam muet, awak ada kata nak jumpa saya sebab awak nak bagi saya something. Time tu,
Awak : Eh apesal bawak eyza, perkara ni rahsia lah
Saya : -.- apa yangrahsia nya, eyza kawan baik saya jugak awakk bagi tau ja lah.
Awak : Eyza kau blar jap *ayat taknak ganas lagi. -___-
Bila eyza dah blar...
Awak : You lelap mata jap.
Saya : ?? Lelap mata? You nak i tidur ke?*-__- Apa tah lembab sangat otak aku ni.
Awak : Isk. Pejam mata, tutup mata , lelap mata sama lah tu.
Time tu ingat an kenapa l.ah rupanya dia nak bagi surat cinta weh. Haah kepada sesiapa yag mngenai Hanif Adenan, ya dia bagi saya surat cinta. Haha taksangka mamat komunis ni boleh bagi surat cinta kat perempuan. Hahah.


Rindulh pulak zaman kat matrik dulu. Sekarang saya dengan dia dah jauh, dia kat segamat saya kat sini, Shah Alam up sikit. Sorry awak. HAHA. Yang menghubungkan saya dengan awak sekarang hanyalah phone, facebook dengan skype. Untunglaaa ada teknologi kalau tak mampuih den tolan air liur ja lh rindu kat ekau. KAH KAH testing  speaking nogori jap.

Hubungan jarak jauh ni memang susah, kalau dua dua tak reti nak bertolak ansur, tak reti nak bagi kepercayaan pada satu sama lain. Untunglah, syukur kita masih kuat kan sayang :) Saya nak awak tau, saya sayangkan awak, awak satu dalam sejuta walaupun mulut awak macam bontot ayam. : /


Remembering Sunday :)

budak ni bajet ada sic pack sedangkan perut boyot kalah orang mengandung. Ececeh


Nampak ganas tapi bila dengan saya dia jadi camni ;) Watlek sudah.


Awww:)

Bila dah terlebih taman dalam hati :/ Watdek jaa


Alololo

Terima kasih untuk segalanya awak. Terima kasih selalu belikan saya ubat waktu saya sakit kat matrik, terima kasih selalu belanja saya aiskrim , terima kasih selalu ambik berat pasal saya, terima kasih sebab awak susah payah datang shah alam dari segamat semata mata nak sambut anniversary kita, monthly ja pun. Terima kasih belikan saya bunga, bagi saya hadiah,nyanyikan saya lagu, mainkan gutar untuk saya, terima kasih sangat sangat. :')
p/s: Sorry kalau ada yang jelek baca entry ni :/ Terbunga lebih pulak haha