Friday, November 11, 2011

Buah hati.








Budak budak gila. Macam mana nanti kalau aku bangun semua ni takda dekat aku. Macam mana. Semua ini , aku rindu. Sampai kapan pn tetap aku rindu. Adik beradik puncak aku. Tempat bergaduh bertepuk tampar. Aku rindu semua ni. Kimi, haih paling matang pon dia, paling budak budak pon dia. 


Fazrin, ni acahcah abang long sebab dia paling tua. Paling pervert pon dia jugak haha. Thank you abang long, bawak pergi jalan kalau tak mati bosan kat puncak tu. Jaga kaklong ESN elok elok. Ehhhhh...


Rom, aku serious menyampah suara kau kuat sangat haha tapi kau baik. Kau paling mcm tak kisah but kau caring. Puas aku tahan air mata aku tadi rom bila kau call and cakap cmtu dengan aku. Aku tahu dalam tak peduli kau tu sebenarnya kau jaga aku kan kan kan. 


Acal, hihi aku tak boleh lupa malam tu. Sampai pukul dua malam. Aku tahu kau tak rapat dengan perempuan lain kecuali aku dgn zaty. Apa yang jadi malam tu, sampai bila pon aku tak lupa.


Zaty and yayah hmm takyah cakap banyak iloveyouboth to bits. Catfight tu semua aku dh lali. Mesti aku rindu dua budak gila ni nanti hmm...


Aku rindu nak makan sama kat kandang, rebut sotong goreng tepung, osom sampai setengah jam nak tentukan siapa kena pg ambil sos sebab semua pemalas, belajar sama sama sampai semua faham. 


Buah hati, adik beradik puncak, fantastic four and the list goes on. 
Semua pon aku kangan.