Friday, November 18, 2011

Satu hari :)

Hello everyone, today is Friday ! Hikhik so this sunday im going to Melaka. Ya , Melaka. Saya pindah kampus Melaka, UiTM Alor Gajah. Im looking foward, really. Nak mulakan balik, this time mulakan yang betul betul mulakan. Bukan setakat dekat bibir macam yang sebelum ni. I'll be fine dekat sana, i'll try my best so boleh dapat pointer yang bagus ! Saya kena pandang hadapa ya hadapan, fokus, dan jangan putus asa. Ni semua dugaan, i'll get through semua ni. InsyaAllah dengan bantuan Allah. Tapi.... still tak packing lagi, barang pon ada yang tak beli. 


Rabu lepas, hihi is another great day well spent with him. I pranked him at first but segan lah nak cerita nanti jatuh maruah lelaki dia haha. I went to gombak by train, tunggu dia ambil. And perasaan tu, bila dah lama tak jumpa haih susah nak cakap. Melangut tengok orang tiba tiba myvi putih dia berhenti kat depan siap hon comel hihi. Pergi pavillion, sebab dia nak beli laptop. Last last beli laptop dekat klcc -.- Dia ni, lelaki cerewet. Serious aku kata dia cerewet. Particular sangat kadang kadang. 


Nampak tak muka berlagak ada laptop baru ? -_-



Satu benda aku suka pasal dia ni, dia suka menggemukkan aku. Aku nak makan apa semua dia ikutkan. And, suka rosakkan gigi aku. Kami dua dua batak tak tahu dekat klcc ada bukak candylicious. Masuk sana dua dua macam haaaaaa huuuuuuu heeeeee~~ Happy weh tengok choclate lollipop semua. Heaven. Dia belikan chochlate, yeayyyyyy tapi candy sticky yang dia beli haritu pon tak habis lagi ada setengah jar lagi acane ni.


Yang sticky candy ni pon ada separuh lagi..


Dah dapat cokelat bawu wuwuw nanti gigi osak lewww T.T








Okay, ni serious post tak ada motif tapi... Entah, saja nak cerita.


Okaylah saya tak packing lagi ni ! Tapi.. nak tidur dulu nanti baru packing. Okay, semoga selamat semuanya. 


xoxo.