Saturday, May 21, 2011

Day Seven - Four Turn Off.

Day seven oledi ? Waa how fast. Four turn off would beeeeeeeee....

Orang yang makan berbunyi  Its weird, and gross and yuckssss ! Geli weh. Major turn off. I wonder, dorang tak rasa geli ke ? Yela sometimes kalau kunyah kacang or crunchy  thingy memang lah berbunyi but now yang jenis kunyah dah lah bukak mulut segala dah tu chap chap chap bunyi ! Macam kambing. Maaf. Tapi sejak kecik ayah aku dah ajar, makan tutup mulut, kunyah jangan berbunyi. First first dulu kunyah bukak mulut kena tepuk weh mulut gua. Apadehal.


Lelaki yang suka cakap besar Memang undang penampar ai jaa kalau kau ni suka cakap besar. Dangg ! Cecuba rendah diri, cakap kecik*wujud pulak cakap kecik. Kan tuweeeet jaa. Shomel ja kalau rendah diri. Ni tak, nak cakap besar je manjang. Bapak aku pakai mercedes, nenek aku datin blabla. Bapak aku bawak rakit aku lek jaaa. Cecuba cakap rendah diri nanti kita mesti suka awak, ihik.

Orang yang suka tinggi suara kat kita Ni lagi satuuuuu, kita ni hati baik, kita sensitip tau awww awww. Tak, serious aku sensitif. Aku hati kecik ja bak semut. Pijak mati. Sekali kena jerkah, mampuih aku meleleh air mata. And bila sekali aku dah kena jerit dengan kau, aku akan berubah. Aku akn takot nak luahkan apa perasaan aku. So kiranya end up ai akan simpan semuaaa dalam hati ai, lama lama ai makan hati. Hmmm

Perempuan yang suka ditertawakan Maksud aku kat sini, perempuan yang suka buat benda bodoh. Yang tak masuk dek akai. Akal letak kat lutut, lutut letak kat akal. Hmm bukan apa, contoh la kan, perempuan yang badan saiz XL tapi pakai baju saiz S. Apakeeeee awak ni. Kita malas nak komen, cukuplah awak tau, lelaki bukan suka tengok boyot sana sini, mampus dia buat bahan lawak ada lah. Hmm, lagi satu perempuan yang cakap tak serupa bikin. Contoh, pakai tudung*sensitif sikit, maaf. Pakai tudung, tapi baju lengan pendek . Apakeeeee. Tak pon, pakai tudung, tapi pakai legging. Jadahnya awak ni ? Hmmm lagi satu, pakai tudung tapi peluk sakan dengan boipren. Kalau awak taknak pakai tudung, takyah pakai. Kesian nanti orang lain yang pakai tudung dapat nama buruk sekali. Okay ? (Y)

NOTAKAKI : Harini sumpah tak ada mood. Semua benda tak kena. Kalau taknak membesar boleh ? Nak kekal jadi kanak kanak takda benda banyak nak kena fikir, takda sapa nak sakitkan hati.  Hmm, penat lah camni. :|


                                                        #nowplaying Overboard - JB